Merhaba burda o kadar soru sordum kimsenin umurunda olmadı ama bu son sorum olacak valla. Bebegim 6 buçuk aylık son zamanlarda geceleri çığlık atarak ağlıyor ve her gece nerdeyse 10 15 kez. Uyanmak sıkıntı değil ama onun için endişe ediyorum bunun nedeni ne olabilir cevaplayanlara şimdiden teşekkür ederim