Ftrhn onu bilemeyeceğim canım yanlış yonlendirmeyeyim. Doktorunuz daha iyi bilir bizimki tamam artık normal seviyede kilo alımı da iyi deyince ben uyandırmayı kesmiştim ki zaten acıkıp 3 saat içinde uyanıyordu oğlum. Kilosu sarılık oranıyla doktorunuza sorun. Benim de ilk bebegim yanlış birşey söylemek istemem zaten oğlum uykuyu seven bir bebek değil🤦♀️ 3 4 saati geçirme yinede ilk 3 ay bence