Ftrhn benimde oğlum sarılık olmuştu o zaman sürekli uyandiriyordum. Ama sarılık riski geçince hiç uyandirmadim. Biryerde okumuştum düşünün ki uykumuzun en tatlı anındasınız ve biri sizi yemek yemeniz için zorla uyandırıyor" düşününce hakikaten sinir bozucu dedim 😊 gündüz uyandirsaniz da gece uyandirmayin bence gece uykusu çok önemli. Zaten 4.aydan sonra bizde uyku denen birşey kalmadı saat başı ayakta keşke uyusa diyorum