Beren- İşin mantığı her şeyden yiyebilirsin ama az yiyeceksin. Öğlen canin tatlı mı istedi misal, tatlin öğle yemegin olsun. Bu arada biliyorsundur yulaf ezmesi süt yapıyor seçenek olarak bende de o var
Sinif177 Siblkrdg bir de kahve içemezsen sade soda içiyorsun. Ben ara öğünde okulda oluyordum. Kahve yerine soda içiyordum
Sinif177 Siblkrdg hatta sana şöyle diyeyim bu listenin benzerini eşim yapıyor. Tabi ona öğlen yemeğine biraz fazla koyuyordum. Kahvaltıda reçel yiyordu ama akşam aynı yiyorduk. Sadece o 2 muz ile yapıyordu. Eşim bile ne çok yiyormuşuz önceden şimdi az yiyerek bile doyuyoruz diyordu. Hiç açlık çekmedim.
Elam34 Siblkrdg başlığı görünce dedim buyrun biri beni mi çağırdı 🙃 diyetisyenim canim ama diyet kisiye ozeldir her liste farklıdır online diyet yapiyorum ucretli istersen fiyatta yardimci olabilirim