Yasemen61 Kesinlikle haklısınız insanın içi içine sigmiyor sürekli endişe ediyor bir şey mi var acaba diye ben de eşimin telkinleri ile zar zor dayandım hastaneye girmeyelim bu zaman da ,çocuk iyi diye diye nşallah sizde de önemli bir durum olmaz ,geçmiş olsun 🙏