Arkadaşlar bebeğim normalde günde dışkısını 2 kez yapardı bugüne kadar bugun 6 kez yaptı az yaptı her mamadan sonra yapıyor sorum şu bezden musuktan başka ne gibi şeylere dikkat etmem lazım benzindekini çok anlayamadim mama ile besleniyor 3 ay 16 günlük