Zeynepazram hiç bi bilgim yok ilaç konusunda ama alerjisi var ki kan çıkıyo doktor bana da dedi adet söktürücü yapalım diye ama ben istemedim o zamana kadar hamile kalırsam diye korktum öyle olunca test yaptılar hamile çıkmayınca taktılar ama adetken takılması daha kolay oluyomuş hiç anlamıyormuşsun bence öyleyken taktır