nurtalay Nisarabia27 çok haklısın ya benimde eşim geri çekilmeyle korunuyordu ama arada kaçıyordu tam beceremiyoduk spiral taktırmamı da istemedi çocuk da istiyo çünkü bende güvenemediğim için zor ikna edip taktırdım şimdi de kendi korunmuyo o yüzden
Butterfly nurtalay haklısınız valla , nerdeyse 1 hafta falan önce “Süt sağarken ağrı ” diye post açtım günler sonra sadece 1 kişi yorum yapmış 🤦
nurtalay Butterfly AA iyi o kadar kalmış çok post açılıyo o yüzden hemen aşağılara gidiyo açtığımız post ben hiç görmedim bile mesela sizinkini
Orianna nurtalay adetim son günü kontrol edebilirsin adet olduğumuzda rahim aşağıya iniyor çok rahat bir şekilde anlayabilirsin
Zeynepazram Taktırdıktan sonra nelere dikkat etmek lazım yani cıkarana kadar ilişkide bir degisiklik yapılması gerekiyo mu bende taktırcam 9 aydır adet olmadım adet sökturucu aldım
nurtalay Zeynepazram yoo biz aynen devam ediyoruz ilişkide sadece adetliyken ağır kaldırma dediler o kadar bende daha adet olmadım zaten
Sinem2 nurtalay bende taktırdım iki ay oldu kontrole gidemedim daha. Taktirdiktan 20 gün sonra adet oldum. Bu ay 10 gün geçti günü hala olmadım. Spiral de olsa rahat yok anacim. Hep bı şüphe icimde
nurtalay Sinem2 evet ya kadınlık çok zor gerçekten ben hiç adet olmadığım doğumdan sonra hamile kalsam da anlamam heralde 😂
Nisarabia27 Kitapkurdumom ahahahahah 😂😂😂 ne deyim canım ya öyle orası ayrı bir dünya zaten abonesi var birde benmi elleyip kurcalayım 🤣🤣🤣🤷♀️
nurtalay Kitapkurdumom yok yok canım git çıkmaz bi sorun herkes taktırıyor hem büyük rahatlık spirale rağmen hamile kalırsan da en azından ben önlem aldım ama nasipte varmış dersin için rahat eder
Orianna nurtalay kaysa ama yoğun kanama yada devamlı lekelenme batma ağrı beraberinde bazen bacaklarında baldır kısmında ağrı hissedersin eğer herhangi bir şikayetin yoksa hiç elleme zira benim gibi adetlikten kontrol ederken elinde kalabilir 😂
Sinem2 nurtalay o daha kötü ya bı öğreniyorsun çocuk 3 4 aylık olmuş 😂, Allah göstermesin rabbim isteyene versin 😊
PrensesMinel nurtalay nerelerde takiliyo cnm özel hastanede mi bi bilgin var mi saglik ocaginda takiliyo mu acaba
nurtalay PrensesMinel sağlık ocakları eskiden takıyolarmış ama bu pandemiden dolayı sanırım takmıyolar hemşiremiz öyle söyledi özelde taktırdım ben
nurtalay Sinem2 evet kötü bi durum ama nasipte varsa yapacak bişey yok 🤷🏼♀️Amin isteyenlere versin allah hiç olmayanlara