Selin648 canım bende molfix kullanıyorum ve aşırı memnunum…. 4+ kullanıyorum 9 kilo bebeğim oda memnun bence 🙈🤷♀️😂 neysekimmm lastık konusuna gelince lastik kısmı yanlara açma canım içe kıvırık oluyo ya bezi direk şeklini bozmadan bağla bebeğine bana da yengem göstermişti sıkmış bu bez bak böyle bağla diye hakikaten işe yaradı 👍