Rizeligelin Selin648 başlarda aynı bizdede çok lastik izi oluyordu hatta sleepyle bile görüştük ama bırakmadık bezi rahatsız ettiğini düşünmüyordum ciddi iz pluyotdu aslımda 3 numara külot bez aldım düzeldi sonrasında cırtlı da kullandım bir daha olmadı canım
prenses53d Selin648 Ben ilk prima kullanıyordum denemek için sleepy aldım çok iz yaptı sonra tekrar primaya döndüm. Şimdi molfixte aldım primayla çok benziyor molfix. şuan prima bezlerim bitmedi molfixe tam geçmedim ama çok yumuşak
Eslinabusra Selin648 + olarak beden yükseltin derim 15 aylık 5 numaraya geçtik 4+ kullanıyorduk öncesinde
ozgecinar35 Selin648 merhaba o lastik izi sorunu bizdede oldu ozellikle iç tarafındaki lastik bende sokuyorum lastiğini öle bağlıyorum 🤭 ama bebek toplu ise özellikle her markada o iz belli oluyor 😂
Smnl Selin648 molfix biraz daha büyük oluyor sleepy evet küçük diğer markalara göre ama molfix kızımda pişik yaptığından sleepy ile devam ediyoruz
Mamickonunannesi Bende Slepyy kullanıyordum ama 1 numarası da 2 numarasıda aynı lastik izi çıkarıyor çok küçük kalıpları 3 numara almayı düşünüyordum çok büyük diyorsanız almam
AlpDemiraslan Mamickonunannesi 3 numara kesinlikle almayin derim cok büyük ben aldim oglumun gogusune geliyo nerdeyse gövdesi kapanacakti bezden😂 kullanmadim büyüyünce kullanırım diye 2 numara aldim tekrardan
Selin648 Mamickonunannesi evet ayar tutturamamışlar canım 1 ve 2 aynı boy 3 numarada sanki 5 numaraymış gibi kocaman bütün gövdeyi kaplıyor
SerapBayram Selin648 bnde 2 numara kullanıyorum canım ama pişik yaptı bize değiştircem molfix almayı düşünüyorum o iyi mi acaba kızımın altı mahvoldu eşimde almış bnm haberim yoktu 210 tane toplu getittrmiş
aysenuryk Selin648 Bende ayni dertten ötürü bugun molfixe gectim. Sleepy e gore daha genis geldi kalibi . Sleepy bide taşma ve koku yapiyodu bizde. Bi sıkıntı yasamazsak molfixle devam etcez
Serbet54 Selin648 malesef sleepy lastik izi yapıyor ben de kızıma doğduğundan beri kullanıyorum kızım 10 kilo 5 no ya geçtik şimdi daha az iz yapıyor. Belki düzeltmişlerdir bilmiyorum