Bebeğime zarar verme düşüncesi hiç olmadı çok şükür yetemiyorum düşüncesi var hamileyken daha önceden hiç psikolojik sıkıntım olmadı doğumdan 25 gün sonra başladı bunalma uykusuzluk iştahsızlık ishal 3 ayı geçtik duvarlar hala üstüme geliyor gibi ev benim değil gibi eskiyi özlüyorum yalnız kalamıyorum panik oluyorum nezaman geçecek çok yıprandım