Asyasya Canım kızım 1 yaşına girecek. O ilk doğduğu ve 7 aylık olan sürece kadar hiç bişeyi hatırlamak istemiyorum. O kadar ağır atlattım ki sana anlatamam psikoloğa kesinlikle gittim 7 8 ay sürdü çünkü annem 4 ay sırf bizde kaldı tek bakamıyordum imkansız sinir krizleri nöbetler geçiriyordum niye doğurdum ben bunu diyordum ne emzirmek istiyordum ne bebeği görmek düşündükçe hala kahrolurum o kadar kötü günlerdi ki.. Psikoloğ anneme kesinlikle yalnız bırakmayın kızınızı dedi öyle de yaptı 4 ay hep bendeydi akşamları hergün eşimle.1-2 saat yürüyüşe çıkardık imkanın varsa çocuğu annene falan bırak kesinlikle eşinle dışarı çık eski hayatını sürdürüyormuş gibi olmak insana çok iyi geliyor her Allahın günü çıktık. Kızıma 9 aylık olduğunda anca tek başıma bakabildim birşeylerin üstesinden gelebildim emin ol geçecek. Benim ki geçtiyse herkesin ki geçer o kadar kötü durumdaydım intihar falan düşündüm annem yanımda olmasa kesin yapmıştım diyorum ya geçecek ama birilerinden yardım al bu veleti tek başına atlatman imkansız Allah yardımcın olsun canım. Bebişlerimize de sağlık sıhhat🌸 Şimdi ondaj değerlisi yok gözümde geçiyor.. geçecek😘