merhaba benımde 19 aylık oglum ve 6 aylık hamıleyım 1 hafta oncesıne kadar gece gunduz emzırıyordum hiçte sorun yasamadım hatta doktor sıkıntı olmayacagını soyledı oglum kendılıgınden bıraktı hiç bişey yapmadım cok şükür Allahıma bin şükür kızlar hepınıze nasıp olsun ben ayıp ayıp dedıkce cocuk kendılıgınden ayıp deyıp emmeyı bıraktı memeye bişeyler surup sogutmaktansa boyle daha ıyı