Anneler selam 👋
sizlere bi sorum olcak. 21 aylık bir bebeğim var. 10 haftalık hamileyim. Bebeğimi emziriyorum ama sadece gece uyurken emziriyorum. Bundan bir kaç gün öncesine kadar öğle ve gece emziriyordum. Bebeğimi emzirmeye devam edersem karnımdaki bebeğin vitaminlerin boşa gideceğini ona zararı olduğu u söylüyolar. Bende kızımı yavaş yavaş memeden kesmeye çalışıyorum. Çünkü bir anda kesince ve memeye acı vs sürünce bebeklerde tramva yaratıyor. Bende bu durumu doktoruma sormamıştım. bugün doktoruma gidip soracağım. Çok korktum. Hamilelikte emziren sorun yaşayan anneler oldumu?