Öncelikle Rabbim bütün bebekleri korusun insallah şifa versin 🤲 Kızlar burada bebeğim gece rüyasında sıçrıyor titriyor diye görünce korktum sormak istedim benim oğlum da bebekliğinden beri korkuyordu uykuda ama sanki 2 aydır farklı bir şekilde iç çeke çeke uyuyor böyle hıçkırarak ağlamış da nefesi kesik kesik geliyor gibi ses çıkıyor. Uykuya dalarken birkaç kez sıçrama yaşıyor boşluktan düşmüş gibi (tam ifade edemiyorum malesef😕) ve baya terliyor vücudunda titreme yok ben kafasını falan düzeltince de hemen düzeliyor bir gece de 2 3 sefer olduğu oluyor. Doktora götürmeli miyim bu yazılanlardan sonra baya panik oldum ☹️