Evin28 nöbet geçireceği zaman aşırı derecede halsizlik oluyor yani ayağa bile kalkamiyor o kadar yani en önemli belirtimiz gece inde hiç uyumuyor uykusu olduğu halde gözleri açılmıyor ama uyuyamiyor bir türlü gözleri sürekli baygın baygın bakıyor dalıyor böyle belirtiler oluyor o zaman ilacını kullanıyorum normalde sabah akşam kullandığımız ilaç var ama böyle durumlarında belirti verdiği zamanlar da kullandığım nöbeti önleyici ilacı var onu veriyoruz zaten derin bir şekilde uykuya dalıyor beyni dinleniyor ve kalktığında zaten genelde kendine gelmis oluyor