Feryal Minikannesi00 Sizin ince düşünceli bir yapınız var sanırım. Ben o kadar takılmıyorum bu duruma :)
Denizanasi2403 Papatyaa_ ben büyüdüğünde kendisine vermeyi düşünüyorum o karar versin sonuçta göbek onun göbeği 😎😅 ona göre beraber gomeriz
Hdhgdjdcvxv Ben Caminin avlusunda bir ağacın altına gömdüm inşallah bütün evlatarimiz iman yollunda ve hayırlı evlatlar olur.Rabbim hepsini bağışlasın 🤲
My-Baby sadeceanneee kuruyan gobek baginda olmuyor o hucreler gobek kordonundan alinan kanla oluyor o da dogum aninda olmasi gerekli ve kordon kani bankalari muhafaza ediyor
Deletedmom_36 Papatyaa_ 14 ayligiz cekmecede duruyor hala babasi streclemis saklamis🙊gommedik hala yani
Minikuzu Papatyaa_ ablam ve benim göbeğimiz hala annemin yanında saklamış :) hatta ben ve ablam üniversite iş derken çevreye göre geç evlendik herkes göbekleri evde o yüzden evlenmiyorlar diyordu:) bende batıl olduğunu düşünüyorum
Ruzgarbaby Papatyaa_ Sağol canım benim 🥰 Allah hayırlı evlat olmalarını nasip etsin inşallah 🤲🏻 bilmiyorum bende ya karar veremedim 🙄
miniktavsanim Papatyaa_ ben bir yere gommedim hala bende saklıyorum saklıcam bende kalsın 😇❤🤲🏻sakladığım eşyaların arasında oda olsun 😇❤🤲🏻
Benimoykum sadeceanneee o şekilde işe yaramaz canım malesef doğum anında kordondan alınıyor hastanede saklama maliyeti çok yüksek 🤷
Angel_45 Hastane bahçesine gomecegim ama kıyamıyorum duruyo daha hatıra kalsın diye evde kalsın istiyorum bı yandan