Merhaba anneler 11 günlük bebeğim var bugün sabaha karşı Allah’ın izni ile göbek kordonu düştü rahatladı yavrum, iki gün sonra ilk banyoyu yapacağız 😊 göbek kordonunu nereye gömeceğimi bilemedim, bi öneriniz var mı ? Sizler göbek kordonunu nereye gömdünüz ya da gömmeyi düşünüyorsunuz :)