Doruk-Eymen AyseAvan benim oglumda da var demişti kardiyoloji ye götürdüm kalbi delik çıktı 6 aylık şuan hala kapanmadı 1 yaşından sonra kapanması amaliyat dedi doktoru😭 ihmal etmemek lazım Allah herkesin bebegin şifa versin inşallah 🙏🙏🙏