Deletedmom60 Eternity anladım canım delik büyüsede olur maması koyu ya geçsin yeter 3 ve 4 alayım bende ozaman
Deletedmom60 Deletedmom348 evet ama onu takmadım mamayı akıtmasın diye koyduğumuz şey değil mi o dışarı çıkarken felan
Deletedmom348 Deletedmom60 Yok ondan ayrı var. Beyaz ile o içindeki yeşil kısım birbirine geçmeli bişey.
Blz01 Deletedmom60 bende trendyoldan aldım ürün kutusunda gelmedi bi poşete sarılı geldi 300 e yakın para verip poşetle gelmesi beni ikna etmedi ojinalliği konusunda.kullandım fakat kızımın gazı aynen devam etti bi fayda görmedim avente geri döndüm🤷♀️
Deletedmom60 Blz01 benimki kutuyla geldi satıcı da eczacıydı zaten bende 300 küsüre aldım daha bir defa kullandım bakalım bize etkisi ne olacak
Blz01 Deletedmom60 tedarikçi kimdi trendyoldan bakarmısın bende o kişiden sipariş vereyimkutusunda gelmesi çok iyi orjinal diyebiliyorsun en azından
Arasannesi Deletedmom60 evet dogru o uzun kaşık seklınde olan kısım bıberonun ıcıne dogru takılıyo zaten dıger turlu ıstesenızde olmaz
mamAras Deletedmom60 kuzum onu hiç bilmiyorum, benimde oğlan kolik doktorun verdiği mama koyu kıvamlıydı ya iğneyle del, yada tek delik olsun genişlet dedi. Ben o tek deliği genişlettim birazcık