minikailemmm Deletedmom60 ben nuk kullanıyorum sadece hava deliği üstte gelicek bizimkinde bunu hiç bilmiyorum üstte kalsın
Deletedmom60 Kayabeyza gaz yapmıyor bu antikolikler benim kullandığım markayı deneyebilirsin çoğu bebek tutuyor bunu
Eternity Deletedmom60 Aynen, benim kizim 6 bucuk aylik, son 1 aydir avent biberona cemkiriyodu, bunu tuttu
Deletedmom60 mamAras teşekkür ederim. öylemiymiş benim oğlanın reflüsğ olduğu için maması koyu bunun ucu yenidoğanmış mama zor geçiyor biraz 3 delikli olan hangi ay olarak geçiyor canım bilgin var mı biraz baktım ama level 1 level 2 felan diyor anlamadım
mamAras Deletedmom60 kuzum onu hiç bilmiyorum, benimde oğlan kolik doktorun verdiği mama koyu kıvamlıydı ya iğneyle del, yada tek delik olsun genişlet dedi. Ben o tek deliği genişlettim birazcık
Deletedmom60 Eternity hahah 😂 benim çocuk arsız galiba ne versem tutuyo bizde avent kullanıyoduk gaz sancıları yüzünden bunu aldım ne versem cok cok emiyor 😂
Eternity Deletedmom60 Simdi baktim bizde 2 ve 3 no. var. Ikiside tek delik ama buyuyor delikleri. 4 numara buyuk ihtimal cok delikli
Deletedmom60 Eternity anladım canım delik büyüsede olur maması koyu ya geçsin yeter 3 ve 4 alayım bende ozaman
Deletedmom60 Deletedmom348 evet ama onu takmadım mamayı akıtmasın diye koyduğumuz şey değil mi o dışarı çıkarken felan