Aybkarslan Lalin yumurta sarısı 6. Aydan itibaren kullajiliyor. Yumurtasız da pankek yapılabiliyor ayrıca
Giraysmom20 Mora teşekkür ederim bende şuan sadece alerji açısından 3 gün kuralı ile tadım yaptırıyorum
ikizerkekannesi Giraysmom20 irmik çok kullandım ben 11 aylık oldu ikizlerim daha yeni tam buğday kullanmaya başladım pirinç unuda ilk defa bgn kullandım irmik ve yulaf unu hem daha sağlıklı irmik beyin gelişiminide destekliyormuş oyüzden yemeklerine falan hep 1-2 kaşık irmik koyuyorum
Giraysmom20 ikizerkekannesi aaa bu bilgi için teşekkür ederim ilk kez duydum çok sağolun 😊 muhakkak irmik edinicem 😊
ElisaArya Makarnavitma dan alıyorum tabi ben güveniyorum orada hangi ayda verilmesi gerektiği yazıyor alerjik bebekler içinde yumurtasız yapılıyor bütün makarna ve çorba karışımları pirinç bulgur şehriyesini oradan alıyorum
Berfsed Giraysmom20 bebeğim 11 aylık ek gıdaya geçtiğimizden beri tam buğday kullanıyorum ruşeym de çok faydalı
Giraysmom20 Mora şuan patates tadımlıypruz yarın avokado denemeye başlayacağım inşallah bizde yapmaz hamileyken yemiştim 😳
TalentedMom Giraysmom20 yulaf unu kansızlık yapıyormuş doktorum söyledi onu söyleyebilirim Doktorum bize irmik ununu önerdi