Giraysmom20 mervecrbg aynen onu duydum geçen nerde okudum hatırlamıyorum 1 yaş altı çocuklar için tam buğday unu tehlikeli vs diye o yüzden burda da sormak istedim kullanan var mı diye
Lalin Giraysmom20 bu ay tam yulaf unu kullanmaya başlayacağız ama 8 aylık kızım. 6. Ay biraz erken sanki. Şimdiden almayın. Marka olarak da güzel ada gıdanınkini alıyorum. Kendimize unlu bir şeyler yapmak istediğimde de bu markanın ürünlerini kullanıyordum zaten. Memnunum açıkçası.
Minnakseven Giraysmom20 annem tarhanasini siyez unu ve tam buğday unuyla ruşeymli yaptı ama şimdi ben de şaşırdım siyez verilir mi mesela 🤔
Lalin Giraysmom20 blw yapacağınız için 7 buçuk 8. ayı bulur ☺️ Yoksa daha erken de verenler var tabii ki.
Aybkarslan Giraysmom20 ruseym ilk etapta biraz alerjik olabilir, başlarken glutensiz veya az glutenli olan yulaf unu çavdar unu karabuğday unu kullanabilirsiniz bir de siyez unu tavsiye ederim tat için keçiboynuzu unu da kullanıyorum ben