ebz09 aşısını aksatma canım ben gününde yaptırdım aşısını. Gerekli önlemleri alıyorlar zaten. yoğunluk olacak saatlerde gitme, pazartesi hafta başı, cuma da haftasonu girişi diye yoğun olur o günler de gitme. Mümkünse öğleden sonra git aile hekimine yoğun olmuyor o zaman. Ben öyle yapmıştım. Yanında ince bi bebek battaniyesi götür onu ser sedyeye gelince de yıka. Dezenfektan filan da olsun yanında.