ebz09 Var mı ya Ankaradayim burda birazda erteledik gibi oldu vakalar arttı Hemşireyi aradım bana haftaya ara elimde yok dedi bende aramadım umursamaz konuştu bu zamanda gelinmez gibisinden Aklım karisik napicam
mom0989 ebz09 biz 12 ay 17 günlüğüz ben de alerji sonuçlarını bekledim canım sağlık ocağında ki hemşire sorun olmaz dedi. İstediğin gün ve saatte gel dedi. Perşembe gideceğim
Bendeanneoldum ebz09 bnde 9. Ay aşısına gitmemiştim kızamık fln geçirmediği için 1 yaşına kadar problem olmaz ama 1 yaşındaki aşıları muhakkak yaptır demişti canım yaptırdık bizde
PonciKom ebz09 ertelenmemelı ben tam martta gittim yanii coronanın en yogun oldugu zaman ozel araçla gıttık alt açma bezını serdık aşıyı olfu tüm kıyafetlerını saglk ocagında cıkarttık yenılerı gıydırdık hıcbır sıkıntı olmadı.
Omma ebz09 1 yaş aşısını ben de hala yaptırmadı yakında 13 aylık olacak. Bebeğimde hafif bir idrar yolu enfeksiyonu vardı ben yaptırmak istemedim. Hemşire de hastaysa zaten yapılmaz dedi. Ama aşı vurulmadan önce bunlar sorulmuyor. Yumurta beyazına alerji varsa kızamık aşısı için sıkıntı oluyormuş ama bakanlık 9.ayda kampanya diye kızamık yaptırdı bebeklere 9.ayda yumurta beyazı vermiyoruz ki nerden bilelim. Velhasıl herşeyi iyice araştırmamız lazım. Aşıların geç yapılması bir sorun çıkarmazmış istediğiniz zaman gidebilirsiniz
ebz09 mom0989 teşekkür ederim canım Ben Ankara’da olduğumdan dolayı korkuyorum bulundugum yerde vaka aşırı fazla
ebz09 Oykuu_bebekk dikkat etmiyorlar 9ay asisinda gördüm 10aylikken anca gidebilmistik Ne örtü sermisler ne birşey maskede yoktu heryere degdirdiler çocuğumu şimdi kimbilir ne olur birde kalabalık oluyor ve burda vaka çok fazla ya korkuyorum
ebz09 Bendeanneoldum kafam okadar karışıkki anlatamam sana ya Hem burda aşıyla ilgili okuduklarim Hem vakaların bulunduğum bolgede artması ve sağlık ocagindakilerin dikkatsiz olması korkutuyor beni
RundownMom ebz09 örtünüzü kendiniz götürürsünüz de maske takmamak nedir ya. Şikayet edin gerekirse. Maskesiz çalışılır mı sağlıkçı bir de bunlar. Kimseyi düşünmüyorsan sağlığını düşünürsün
Bendeanneoldum ebz09 bizim ebemiz saolsun çok dikkatliydi sağlık ocağına hiç sokmadı bizi sıramız gelince çağırdı hemen olup çıktık
Mervee123 Bizimde yarın aşımız var.Dediğin gibi insan tedirgin oluyor illa ki ama Rabbime emanetler.Aşılarını zamanında yaptırmak gerektiğini düşünüyorum
Batimoms Valla benim oğlumda 1 yaş 20 günlük 20 gündür asi hala gelemedi her gün arıyorum yok biz sizi arayacağız diyorlar
Mom013 Bence ellerini ağzına sokmasa yeter. Zaten tek kişi tek kişi alıyorlar. Erken gitmeye çalışın. Aşılar çok önemli bebekler için. Sonuçta bu vakalar uzunca bir süre düşmeyecek maalesef. Gelince duşa sokun hemen hem kendiniz hem bebeğinizi. Ve tüm kıyafetleri değiştirin