reynwoman Ewet bende öyle duymuştum. Doğrusu ben bebeğim bi buçuk haftalık flnken vermiştim.çok gazlı ilk haftadan baslamıştı gazı ne yesem hemen alıyo gazı.çokta dikkat ediyorum. İyi bi doktordan duyduğum günde yarım fincana kadar verebilirsin demişti.bn bikaç çay kaşığı veriyodum.şimdi 38 günlük 5 çay kaşığı kdr veriyorum. İlk zamanlar rahatlıyodu artık işe yarıyor mu emin değilim.yönlendirici olmak istemem yinede daha iyi bi bilene doktorunuza fln danışın.