smile56 kabız olduğunu sanmıyorum. Snne sütü alan bebek 10 güne kadar kaka yapmayabilir normal. Gaz sorunu var büyük olasılıkla gaz masajı tavsiye ederim.
Her karnı agridiginda her beslenme sonrası uygulayın çok rahat eder.
Kabızlık için bal kabağı yiyin sutunuzden geçer. Ama dediğim gibi kabız olduğunu sanmıyorum. Geçmiş olsun sağlıkla büyüsün bebiş.