Zulbiye ben normalde kullanıyordum düzenli olarak geçen yıl bir ara taşındık ve ev toplama yerleştirme telaşı derken hep unuttum. Ama düzenli olarak keçiboynuzu özü kullanıyordum. Sadece ilacı vermeyi unutuyordum. 11 aylıkken kan değerleri düştü, 1 ay boyunca tedavi amaçlı kan ilacı kullandık ve çok zorlu bir süreçti.