Zulbiye 1 yaştan sonra hersey baslıyor cnm :) bende sızın gihi 7 aya kdr falan kullandım kızım hastalandı sonra kan değerleri duastu pekmez verıyordum göyaa erkı etcek sandım bnm dusuncesızLiğiödi halbukı doktor bana kan değeri iyi olsada mutlaka kullan 1 yaından sonra cıkar sıkıntılar demişti bu aylarda bellı olmaz demişti kızım hastalıgı zor atlattı 5 aydır falanda duzenlı kullanıyorum daha iyiye gıdıyor hastalıga az yakalanıyor artk sukur