Ozlmclskn e bebekten bir alıp deneyin paketi açmış olsanız dahi bir hafta içinde iade edebiliyorsunuz. Ben şahsen beğenmedim taşırıyordu ve naylonumsu bir yapısı vardı.o da prima kullandığımız için sanırım. Ondaki yumuşaklığı hiçbir bezde göremedim:) ama iki çeşit onlar aloeveralısı çok iyi diyorlar ben diğer paketini denemiştim