Doğumundan 5 numaraya kadar kullandım sonra sleepy 6 ya geçtim arkadaşların dediği gibi bacaklarda sıkma yapıyordu şimdi külot bez çıkarmış onu aldım pişik yapmadı şükür çiş kaka da tasma sorunu olmadı yani ben 1.5 yaşındaki kızıma 4-5 ay hariç hep baby me kullandım deneyin bı bence