Madame bizde annemle bugün bu yüzden atıştık. Yemiyor uyumuyor diye bana kızıyorlar. Bu çocuk hep böyle değildi ki sonradan oldu diyorum yok. Öyle güzeldi ki, uykusu gelince ayağıma alır sallardım beş dkda uyurdu. Şimdi ayağıma koyunca kıyameti koparıyor. Başını koyup uyuma gibi bi niyeti de yok. Anca coook uykuya sıkışırsa uyuyakaliyor. Dolayısıyla uyku düzenimiz bozuk çünkü ne zaman uyuyaklacagi belli olmuyor. Yemek konusu zaten…. son zamanlarda iyice seçici oldu. Açlıktan bayilana kadar yemek yemek istemiyor. Önceden severek yediği şeyleri şimdi yemiyor. Kahvaltı alışkanlığımız zaten hiç olmadı. Ağlama krizleri sizle aynı. Keşke yemek konsunda sıkıntı olmasa diğer herşeye raziyim ama yok. Yatağa girdiğimde bugün dune göre nasıl ne yedi diye durum değerlendirmesi yapıyorum resmen. Üstüne bide annem babam uyku yeme düzeni yok diye üzüldüklerini söylüyorlar. Ben daha çok üzülüyorum ama napayım yani geçici bir süreç ama anlatamıyorum