Benim bebeğimin değer 18.9du uzamış sarılık geçirdik şuan 7ye düştü 2 gün yoğun bakımda kaldı 4 günlükken, 2 aylık olduk hala gözünün arka kısmında var endişe etme dua et yeni anne olunca üzülüyoruz bende çok korktum ağladım sürekli doktora gittik emmek istedikçe ver sen uyandır 2saatte bir mutlaka ben alarm kuruyordum emzirerek atlatiliyor mama da geceleri 1 kere verdim doymadigini hissetmiştim şimdi kestim mamayi 1 haftadır.