Hiç endişelenmeyin, benim bebeğimde 3. Gününde sarılık oldu değeri 17 idi bir gece fototerapi aldık. O psikolojiyi çok iyi biliyorum fototerapinin ciddi faydası oluyor biz ertesi gün taburcu olduk sonrasında ara ara dalgalanmalar oldu ama şimdi 40 günlük olduk bir sıkıntımız yok şükür. Bol bol beslenecek bir de serin tutulması gerekiyor. Bizim çok sıcaklardan olmuştu mama ve ya anne sütü ile alakalı değil rahat olun o konuda. Yenidoğan sarılığı çok sık görülüyor. Rabbim şifa versin. Eminim kolaylıkla atlatacaksınız.