Deletedmom381 Other biz gittik oraya, cafesi dışında bi esprisi yok. 2 tane geyik koymuşlar küçük bir çocuk parkı o da kafenin biraz uzağında. Kasvetli bir yer
Deletedmom381 Other park of İstanbul çok güzel istediğin gibi mangal yapabiliyorsun, parkı var yetişkinler için oyun alanları var hayvanat bahçesi var , bize baya uzak ama ayda 1 gidiyoruz , kızım hayvanları çok seviyor orası sayesinde
Other Deletedmom381 bizde yeni gittik park.of.istanbula çok.nezih temiz ve sakin bi.yer bende memnun kaldım
Deletedmom381 Other Kemerburgaz kent ormanı var bir de çok büyük, geniş, ferah rahat. Oraya gittiğimizde çok eğleniyoruz kızım istedigi gibi kosabiliyor top oynuyor vs
Other Deletedmom381 oraya da gittim evet cok büyük bi alan kalabalığı fazla olmayan.yerlerden ama sadece yürüyüş odaklı bi yer ve park var. daha çok park of.istanbul.tarzin da hem çocuklara hem.buyuklere hitap edecek yerler arıyorum.
Elifismail SeverusSnape ahhh kucuksu cayiri en sevdigim annemede cok yakın oraya gittigim zaman soluğu kucuksuda alyrz
SeverusSnape Elifismail benim de anneanneme çok yakın, yürüyerek 10 dk falan. Bayılıyorum oraya. Yanımızda yiyeceğimiz, içeceğimiz hatta yastık bile götürüyoruz :) sabahtan akşama kadar kalıyoruz. Çok güzel bir yer gerçekten.
Mires Other Atatürk arboretumu var gitmediysen orayı tavsiye ederim muhteşem bir yer. Birde şile de saklı göl var doğayla iç içe ailenizle beraber vakit geçirebileceğiniz çok güzel bir yer. Bu ikisini tavsiye ederim kesinlikle.
SeverusSnape Elifismail evet, sürücü kursu alanının orası daha doğrusu. Çok güzel yerler valla çocukluğum, gençliğim orda geçti şimdi kızım da orda büyüyor. Çocuklar için şahane bir yer☺️