Other Iyiaksamlar bayanlar, Istanbul da nezih kalabalığı yoğun olmayan gerek büyüklerin gerek küçüklerin güzel ve eğlenceli vakit geçirebileceği onereceginiz yerler nerelerdedir. Istanbul da olup gitmediyseniz park of istanbulu tavsiye ederim.Cekmekoy de bir yer. Hayvanat bahçesi mesire alanları oyun parkları at biniciliği gibi bir çok faaliyet barındırıyor. Temiz uygun fiyatlı ve sakin bir mekan.
Mickeymouse Other Ayazağda Turkcell Platinum park var. İcerisinde kafe restoran var pek uygun değildi fiyatlar. Ama ağaçlık açık alanlı Ferah çocuklarla gidilebilecek güzel bir yer. Çocuk oyun alanları var. Ayrıca geyikler vardı çocukların ilgisini cekiyor.
SeverusSnape Other Fethipaşa korusu, Küçüksu mesire alanı, kuzguncuk biz genelde buraları tercih ediyoruz gezmek için. Kızım da çok seviyor :) bi de Ağva ve Beykoz tarafına gidiyoruz. Hem kalabalık olmuyor sanırım uzak diye hem de tüm günü geçirebiliyoruz orda.
Busrasy Other İstanbu’da nerede oturuyorsunuz bilmiyorum ama Çatalca’da Antikköy diye bir tesis var. Et - tavuk gibi yemek fiyatları çok pahalı ama kahvaltıları ideal. İçerisinde hayvanat bahçesi var 20₺ giriş ücreti. Biz gidip orayı gezip sonrada çay içmiştik cafe bölümünde ailecek çok beğenmiştik.
Deletedmom381 Other biz gittik oraya, cafesi dışında bi esprisi yok. 2 tane geyik koymuşlar küçük bir çocuk parkı o da kafenin biraz uzağında. Kasvetli bir yer
Elifismail SeverusSnape ahhh kucuksu cayiri en sevdigim annemede cok yakın oraya gittigim zaman soluğu kucuksuda alyrz
BKumsal Other Riva, Polonezköy, Şile, Ağva.. Buralar hem sakin hem de virüsün en az olduğu yerler. (Yerlerdi, şimdi bilmiyorum) Isterseniz Grupanya’da aratın Google’dan.
archmom Other catalcada akademi binicilik var kahvaltisi guzel.Cocuklar icin oyun parki var at binme alani var.Yesillik guzel bir yer
Other archmom ücretleri nasıl acaba. Giriş ücreti kahvaltı , mesire alanı mevcut mu piknik yapmak gibi ve dışardan et ürünlerini kendimiz getirebiliyormuyuz. Sayfasında bi bilgi bulamadim
archmom Other giris ucreti yok biz iki kisi kahvalti 120 civari ödemiştik galiba tam hatirlamiyorum.orda oyle piknik yapilmiyor.Piknik yapilan baska bi yer var adi atli binicilik giris ucretsiz herseyini kendin getirebiliyorsun evden mangal parasi ne kadar aliyorlar bilmiyorum ama cok pahali degildi sanirim
Sibelzmnn Pandemi bitmedi hala farkındamısınız siz gibi gezme düşkünü insanlar olduğu sürece corona bitmeyecek. Bizleri düşünmüyorsanız kendinizi ailenizi düşünün. Yazık gerçekten corona biter cehalet baki kalır
Other Sibelzmnn sakin olun hanımefendi sizdeki akıl herkes de var herkes can taşıyor herkesin ailesi annesi babası evladı var. Saglik bakanlığının uygulamaya çalıştığı tedbirleri aldıktan sonra sorun yok. Önemli olan sakin yerlerde vakit geçirirken temazsiz sosyal mesafe maske ve hijyendir.hiç dışarı çıkmama değildir.dogru bilgi edininki cahilliği başkalarında aramayın.