Emirmomss Philips avent ultra air 👍çok memnunum ikili olanından almanızı tavsiye ederim daha iyi oluyo özellikle dışarıda veya arabada yere düşünce yedek emzik hayat kurtarıyor 😊
Gggamze KKereminannesi aynı durumdayız benimki de 20 günlük wee baby almıştım tutar mu diyr çok sevmedi ama tuttu şimdi phlips avent air aldım emziği sevdi kullanıyor