Sakın sagma sana tavsiyem sagınca daha da tazyıklı oluyor tecrubeyle sabit cevızı butun yiyemiyorsan rondodan cek baska bırseyle karıstırıp ye bırde 2 emzırmede gogsunu degıstır yanı 2kez aynı gogsunu ver baktın 2.cı verdıgın de hala aranıyor ozaman dıger gogsunu ver. Benım kızım gecen ay resmen 3 4saatte 5dakıka anca emıp bırakıyordu kafayı yıyecektım ama mama hıc vermedım ac olsa aglar uyumaz dedım sımdı 1bucuk 2saatte bır emıyor sukur hos gorenler hala aaa mınnacık buyumemısya dıyorlar once uzulup aglıyorum sonra şükür saglıgı yerınde dıyorum