sehribannn ben saatli emzirmeyi bıraktım (yaklaşık o aylarda yani 3 aylıkken) yani ne zaman ağlasa aransa meme verdim baya toparlandı bebeğim. Tabi sonra yürüme koşma başlayınca gitti zaten azıcık aldığı kilolar :) Aman bence mamaya düşmeyin. Aranıza biberon emZik sokmayın. Memelerinizdeki nimet çok güzel yeter. Kilo önemli değil İnan’ın, benim oğlum da pramatüre doğdu. 1,5 yaşında 10,5 kilo. Sorsam zayıf derler ama ben biliyorum ki normal sınırlarda o yüzden dert etmiyorum. Enerjik olsun hareketli olsun çabuk hastalanmasın varsın zayıf olsun 🤗