ozgurkus Hira12 geçmiş olsun ben çocuk cerrahına aldım randevuyu sanırım yanlış aldım kbb ye almam lazım sanırım dimi nasıl geçti acaba operasyon korkuyorum ben biraz
idil1990 Hira12 sizi bi yere etiketledim bakarmisjniz. Bebeginizi uyutmazlarsa zabdedemezler cunku yeni dogan haraketi fazla yok bebeginiz buyumus
Hyrosh Hira12 merhaba benm kizimdada vardı 4 aylıkken operasyonla aldılar bayiltarak 2 dikisi oldu ilerledikçe daha çok yapışıyor keşke daha önce kestirseydik dedim eziyet etmişiz çocuğa 2 güne toparlandı ve ağlamaları kesildi nerdeyse