aslibaydu benim bebeğim 7 buçuk aylık bir göğsün baştan beri azdı. Az emdikçe de azaldı ben de vermeyi unutuyorum artik. Bu saatten sonra o yek memeye tekrar eskisi gibi süt getirebilir miyim ne yapmalıyım günde bir kere veriyorum onda da çok dolu olmuyir malesef 😓