Melina0809 Merhaba anneler 3. Ayda bexsero menenjit aşısı olan bebekler biz bugün olucaz. Nelere dikkat etmek lazım aşı sonrası ateşi ve ağrısı çok oluyomuş diye duydum nasıl geçiyor süreç
Derinciim Nisaakan nimenrix 2 doz 8 13 dedi bize dr ama bu aşıların öyle diğer aşılar gibi tam ayı yok dr planlama yapıyon bizim sağlık ocağı aşılarımızla aynı aya gelmicek aralarında 1 er ay olacak şekilde planlandı
Csknozge Mercan_nn dün rota yaptırdık 3 doz olan tanesi 214 tl menenjitte 2 tane aşı var biri nimerix 292 tl bexsero 450 onlarda 3 er doz olcak ikiside yapılıyor
Esrans Fatma_FLZ merhaba benim kafamı karıştıran doktor bana yazmış ki 7. Ay ilk nimerix alışı olacak bir sene sonra tekrar olacak beynim yandı
Esrans Fatma_FLZ Aralarında 3 ay olmuyor muydu tek doz sadece bir yaşında diye okudum bu aşılar cidden kafamı çok kurcalıyor haftaya gelin ilk dozu için dedi
Deveciedaa Merhaba bebeğim 4 buçuk aylık rota aşısı yaptırmadım bi tehlikesi varmıştır ve ya yapılıyor mu bu aylar da