Aci asm’ler öyle ne yazikki. Şöyle 4×4’luk ilgilenen bir Hemsire ben görmedim. O yüzden de asilarini kontrollerini hep kendi özel doktoruna yaptırdım. Gitmiyorum sağlık ocağına. Mesleğini sevmiyorsan yapmayacaksın arkadaş, iğnesini yaptım ölçtüm biçtim yazdım hadi git muamelesi hoş degil.