Aci Bence şikayet edin.Bizim sağlık ocağındaki hemşiremiz sağolsun çok ilgili,tüm çalışanlar öyle.Hemen boyuna kilosuna baktı 1 yaş aşısında.Neler yaptığını sordu falan,bence olması gereken de bu şekilde.Tamam virüs var acelesi belki ondan diyeceğim ama zaten oraya gidilmiş iğne vurulmuş,bilgi de vermeliler boy kilo kontrolü yapılmalı mutlaka.