2lokummannesiii hayır çekmedim ,ayaklarında ve kollarında oluşuyor ve kısa sürede tekrar sönüyor. Emzirirken fark ediyorum. 2gündür ek gıda vermedim sadece anne sütü veriyorum ve emzirdiğim esnada da birkaç yerinde kızarıklık oluşup sönüyor . Acaba sütümden mi geçiyor benim yediğim birşey mi dokunuyor diye düşünüyorum.ek gıdadan da olabilir tabi . Sizce bu süreçte ek gıdaya ara vermeli miyim ,doğru olur mu