Merhaba hanımlar bebeğim 6,5 aylık anne sütü ile besleniyor fakat sütüm azaldı neyseki 6. ayımızı doldurduğumuz için yavaştan Ek gıdaya başladım. Şimdiye kadar Kabak,patates,havuç,yoğurt Armut,şeftali,kavun,karpuz,üzüm,muz tattırdım. Son zamanlardada sütüm daha da azaldı verdiğim sebzelere az miktarda Pirinç, şehriye ve irmik ekledim ki daha doyurucu olsun diye. Cumartesi gününden beri cildinde sinek ısırığı gibi kabarcıklar oluşuyor ve bir süre sonra kendiliğinden geçip başka yerinde tekrar çıkıyor. Neyden kaynaklandığını anlayamadım. Ek gıdadan mı yoksa benim sütümden mi kaynaklı. Ve ilk kabartının oldugu gün kabak şehriye kapya biber karışımı yedirmiştim. Dün de irmik ve muz yedirdim. Neyden kaynaklandığını anlayamadım. Acaba şehriye yada irmik olabilir mi bilmiyorum. Bu verdiklerim arasında alerjik besin varmı? Sizin başınıza geldimi