Nily valla belli olmuyor bazen hemşireler ortalığı karıştırıyor diyebilirim bizim aşımız vardı 2 aylıkken dediler ki bıngıldak ölçüsü biraz sıkıntılı gibi bir doktora götürün elimde avucumda para yok kredi kartına mecburen girdik götürdük doktor normal demesin mi Canım sıkıldı bide o kadar para verdik özel hastane diye sadece kontrol etti diye o kadar para vermek insanın zoruna gidiyor bu durumdayken Canım sıkıldı insanı korkutuyorlar