Tugba6336 inşallah. Valla bizim 31inde kontrolumuz vardı doktor bişey dememişti. Saglık ocagındaki hemsire dedi o gün. Arada 10gün var işte Çok az küçülme var gibi ama sorun yok açık hala dedi. Bende önümüzdeki hafta dpktpra götürücektim göz muayenesi için kendi doktorunada göstereyim bari. Belkide bizi boşa evham yaptırıyor bu hemşireler
Eğer doktor farklı bişey söylerse yaktım canını o hemşirenin ama🤬