Loli yarıyordur tabi anne sütü kadar faydalı hiç bişey yok , bi yerde okudum zenginin yedikleri ve fakirin yedikleri ne olursa olsun sütün kalitesi aynıdır diye , aylık kilo alımından takip edebilirsiniz . Benimde ilk doğumdan sonraki sütle şimdiki sütün rengi aynı değil tabi ama çok şükür bebeğimin kilo alımı iyi