Loli canım ben sağarak veriyorum o yüzden sütümün rengini görüyorum doğum yaptığım ilk zamanlar sapsarıydı kolostrum ilk süt o sonrasında rengi açıldı şimdi beyaza daha yakın ve bebeğim aylık 1 kilo alıyor nerdeyse şükür 6 aylığız yani yağlıdır rengine cok takılma her annenin sütü yağlıdır